Nákupčí - senior
Co vás čeká
- Participace na zajištění nákupního procesu.
- Vyhledávání a nominace dodavatelů se zacílením na Střední a Východní Evropu v rámci nových a sériových projektů.
- Aktivní vytváření a podílení se na nákupních úsporách a zlepšování kvality nakupovaných dílů.
- Pravidelné a přesné vyhodnocování požadavků interních zákazníků, v návaznosti na to příprava výběrových řízení a kontraktů v požadovaných termínech a rozsahu.
- Cenová a smluvní jednání.
- Výběr a hodnocení dodavatelů.
- Analýza dodavatelského trhu, kontakt s dodavateli a jejich rozvoj.
- Koordinace aktivit s centrálním nákupem Prettlu.
- Pravidelný reporting vedoucímu nákupního oddělení
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- SŠ/VŠ vzdělání, technický směr výhodou.
- Zkušenost z oblasti nákupu 3 roky.
- Znalost anglického nebo německého jazyka (potřebné pro komunikaci se zákazníkem a centrálou v Německu).
- PC znalosti (MS Office, SAP výhodou).
- Řidičský průkaz sk. B a ochotu cestovat (časté služební cesty).
- Výborné organizační a komunikační schopnosti.
- Proaktivní a pozitivní postoj ke svěřeným úkolům, orientace na výsledek.
- Samostatnost, flexibilita, strategické myšlení, dynamická a přístupná osobnost, týmový hráč.
Co vám můžeme nabídnout?
- Zázemí společnosti s mezinárodním působením
- Zajímavou práci v malém kolektivu
- Příspěvek na stravování (stravenky v hodnotě 170 Kč/den)
- Mimořádný bonus 700 Kč/měsíčně
- Cafetéria
- Multisport karta
- Vánoční a letní bonus
- 25 dní dovolené
- Vzdělávání a školení
- Odměny za pracovní a životní jubilea
- Odměna za doporučení zaměstnance
V případě Vašeho zájmu pošlete životopis v českém a anglickém jazyce.
5 hlavních důvodů pro práci v Prettlu:
- výborná dopravní obslužnost
- rodinné prostředí menší firmy
- možnost profesního rozvoje
- zajímavé finanční ohodnocení
- vánoční bonus