Nákupčí - senior

Co vás čeká

* Participace na zajištění nákupního procesu.

* Vyhledávání a nominace dodavatelů se zacílením na Střední a Východní Evropu v rámci nových a sériových projektů.

* Aktivní vytváření a podílení se na nákupních úsporách a zlepšování kvality nakupovaných dílů.

* Pravidelné a přesné vyhodnocování požadavků interních zákazníků, v návaznosti na to příprava výběrových řízení a kontraktů v požadovaných termínech a rozsahu.

* Cenová a smluvní jednání.

* Výběr a hodnocení dodavatelů.

* Analýza dodavatelského trhu, kontakt s dodavateli a jejich rozvoj.

* Koordinace aktivit s centrálním nákupem Prettlu.

* Pravidelný reporting vedoucímu nákupního oddělení

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

* SŠ/VŠ vzdělání, technický směr výhodou.

* Zkušenost z oblasti nákupu 3 roky.

* Znalost anglického nebo německého jazyka (potřebné pro komunikaci se zákazníkem a centrálou v Německu).

* PC znalosti (MS Office, SAP výhodou).

* Řidičský průkaz sk. B a ochotu cestovat (časté služební cesty).

* Výborné organizační a komunikační schopnosti.

* Proaktivní a pozitivní postoj ke svěřeným úkolům, orientace na výsledek.

* Samostatnost, flexibilita, strategické myšlení, dynamická a přístupná osobnost, týmový hráč.

Co vám můžeme nabídnout?

* Odpovídající finanční ohodnocení

* Zázemí společnosti s mezinárodním působením

* Stravenky v hodnotě 135 Kč/den

* Vánoční a letní bonus

* 25 dní dovolené

* Mimořádný bonus 700 Kč/měsíčně

* Cafetérii a dotovanou Multisport kartu

* Odměny za pracovní a životní jubilea

… a mnoho dalších

Pošlete nám svůj životopis

V případě zájmu o tuto pozici, pošlete svůj profesní životopis společně s průvodním dopisem pomocí formuláře níže.

Vložte Vaše CV

Odesláním životopisu dáváte souhlas pro zpracování osobních údajů.

5 hlavních důvodů pro práci v Prettlu:

  1. výborná dopravní obslužnost
  2. rodinné prostředí menší firmy
  3. možnost profesního rozvoje
  4. zajímavé finanční ohodnocení
  5. vánoční bonus

a mnoho dalších benefitů >>