Mzdová účetní

Co bude Vaší náplní práce?

• Kompletní vedení mzdové agendy včetně proúčtování mzdových nákladů
• Správa docházkového systému
• Přihlášky a odhlášky zaměstnanců
• Komunikace s exekutory, ZP, ČSSZ, či jinými státními orgány
• Správa datové schránky
• Správa daňové agendy
• Zpracování požadovaných statistik
• Správa systému stravenek
• Fyzické vedení pokladny
• Zajištění vzdělávání zaměstnanců
• Spolupráce při zajišťování a organizaci pracovně lékařských služeb

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?

• SŠ nebo VŠ vzdělání ekonomického směru
• Pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, schopnost týmové spolupráce, časová flexibilita, odolnost vůči stresu, ochota učit se novým věcem
• Dobrou znalost práce na PC - MS Office
• Znalost českého účetnictví, daňových předpisů a mzdové problematiky výhodou
• Znalost pracovně právní problematiky, zákoníku práce a souvisejících předpisů výhodou
• Znalost AJ či NJ výhodou
• Znalost účetního systému Helios, SAP výhodou

Co vám můžeme nabídnout?

• Zajímavou a kreativní práci
• Individuální rozvoj a vzdělávání každému zaměstnanci
• Odpovídající finanční ohodnocení
• Příspěvek na stravování - elektronická stravenková karta
• Vánoční, letní bonus
• 25 dní dovolené + další dny dovolené formou věrnostního systému
• mimořádný bonus 700 Kč/měsíčně
• odměny za doporučení nového pracovníka
• odměny za pracovní i životní jubilea
• cafeterie a dotovaná Multisport karta

Pošlete nám svůj životopis

V případě zájmu o tuto pozici, pošlete svůj profesní životopis společně s průvodním dopisem pomocí formuláře níže.

Vložte Vaše CV

Odesláním životopisu dáváte souhlas pro zpracování osobních údajů.

5 hlavních důvodů pro práci v Prettlu:

  1. výborná dopravní obslužnost
  2. rodinné prostředí menší firmy
  3. možnost profesního rozvoje
  4. zajímavé finanční ohodnocení
  5. vánoční bonus

a mnoho dalších benefitů >>

Nenabízíme aktuálně pozici, která by Vás zajímala? Zanechte nám vzkaz.